Time flies, op naar Zanzibar! 🌴❀️

3 juli 2018 - Muona, Malawi

De laatste week in het ziekenhuis was erg rustig, we hebben nog een aantal bevallingen gezien maar daar is het dan ook mee gezegd. Vrijdagavond hebben we een afscheidsfeestje gegeven voor het personeel van het ziekenhuis! Zaterdag zijn we nog naar een bruiloft geweest, jeetje wat een gekkenhuis!! Heel het dorp komt er op af.Β

Afgelopen maandag zijn we met z’n alle naar het ziekenhuis geweest om onze certificaten op te halen en daarmee ons avontuur af te sluiten. 10 weken lang ergens leven waar vaak geen stroom of water is, is achteraf toch redelijk zwaar, maar het is ook zeker een uitdaging geweest!Β

Morgenochtend vertrekken we dan eindelijk richting het vliegveld. Samen met Sanne nog heerlijk 13 dagen genieten op Zanzibar! 🌴

Time flies!

1. Fenne:
    Veel plezier op Zanzibar ❀️
  2. Jannie:
    3 juli 2018
    Veel plezier geniet er maar lekker van.
  3. Hannie cillessen:
    3 juli 2018
    Heel feel plezier op Zanzibar. Geniet ervan, jullie hebben het verdiend!!!
  4. Tiny, Jolanda en Duuk van Leur:
    3 juli 2018
    Lieve Nika, wij zijn super trots op jouw. De vakantie naar Zanzibar heb je dubbel en dik verdiend, geniet ervan samen met Sanne. Wij zien jouw 17 juli weer in Amsterdam / Schiphol. Veel plezier saampjes.

Lieve groetjes van Mam, pap en Duuk xxxxxxxxx
  5. Ellis Kersten:
    3 juli 2018
    Heyyyy Nika,hoe trots kun je zijn.Toppp gedaan allemaal.Nu lekker nog genieten in Zanzibar en dan op naar Groesbeek.Liefs Ellis en Theo❀
  6. Astrid:
    3 juli 2018
    Een hele ervaring rijker! Veel plezier nog samen! πŸ˜˜πŸ’‹
  7. Erna van balkom:
    3 juli 2018
    Wat moet dit een geweldige stage zijn geweest. Geniet van de welverdiende vakantie!
  8. Brigitte kaal:
    5 juli 2018